Ön Bilgilendirme Formu

TANIMLAR

İNTERNET SİTESİ: SATICI’nın, Ürün ve Hizmetlerini internet üzerinden Tüketici’ye satışını gerçekleştirdiği mecra olup işbu sözleşmede www.caftans.com.tr olarak temsil edilmektedir.

SATICI                   :CAFTANS (Fatma Gül GÖKSU) ‘dur.

ÜRÜN/ÜRÜNLER: İNTERNET SİTESİ’nde TÜKETİCİ’lere satışı yapılan tüm mal ve hizmetleri kapsamaktadır.

TÜKETİCİ           : İNTERNET SİTESİ üzerinden ÜRÜN sipariş etmekte olan kişileri belirtmektedir.

SÖZLEŞME   :  İNTERNET SİTESİ üzerinden SATICI’nın TÜKETİCİ’ye gerçekleştirmiş olduğu satış işleminin şart ve yükümlülüklerini içermektedir.

İNTERNET SİTESİ üzerinden gerçekleştirilecek olan sipariş için Mesafeli Satış Sözleşmesi

SATICI iletişim bilgileri şöyledir:

Adres: Altınova Mahallesi İstanbul Cad.No:428 16250 Osmangazi BURSA

Tel: 0 538 355 78 43

İNTERNET SİTESİ’ndeki Ürün/Ürünler’in Tüketici tarafından sipariş oluşturularak satın alınması ve Sipariş Sözleşmesinin yapılması ile ilgili adımlar:

Tüketici’nin bilgi girişi sırasında meydana gelen hataların, düzeltilmesine ilişkin teknik araçlar, buraya kadarki işlemleriniz sırasında ilgili sayfalarda belirtilmiştir.

İNTERNET SİTESİ’nde siparişiniz ile ilgili bilgi girişinde herhangi bir hata meydana gelir ise ilgili uyarı mesajı yönlendirmesi ile hata düzeltilerek işleme devam edilebileceğiniz gibi ödeme bilgilerinizi girerken oluşabilecek hataları da aynı şekilde gidermeniz mümkündür.

Tüketici, sözleşmeyi onayladığı takdirde, sipariş verdiği Ürün(ler)’in bu sayfada belirtilen bedeli ve masrafları, seçtiği ödeme yöntemi ile tarafından tahsil olunur.

Türkiye dışına hizmetimiz bulunmamaktadır. Ayrıca, anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının (Aras Kargo), teslimatın yapılmasını istediğiniz adrese yakın bir şubesi olmaması durumunda Ürün’ün bildireceğimiz yakın bir diğer şubeden teslim alınması gerekmektedir.

Tüketici’nin, herhangi bir gerekçe göstermeksizin, Ürün’ü teslim aldığı tarihten itibaren ondört (14) gün içinde cezai şart uygulanmadan siparişten-Sözleşme’den cayma hakkı vardır.

Ancak kullanılmamış olsa dahi, bazı Ürün’lere ilişkin sözleşmelerde kanunen cayma hakkı yoktur:

  1. a) Ambalaj, bant, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan Ürün’ler.
  2. b) Tüketici’nin ticari/mesleki amaçla satın alma yaptığı haller.
  3. c) Cayma hakkı süresi içinde (Alıcı onayı ile) ifasına başlanan hizmetler.

Siparişinizin paketleme esnasında zarar görmesi (satışa uygun olmaması) ve ikinci bir stoğun bulunmaması halinde, İNTERNET SİTESİNİN siparişi iptal etme /ücret iadesi yapma hakkı mevcuttur.

Kanunen cayma hakkı olan durumlarda, cayma süresi içinde malın özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanılmadığı için meydana gelen deforme ve bozulmalardan kanun gereği Tüketici sorumlu olup bu sebeple Ürün’e ilişkin cayma hakkını kaybedebilir.

Tüketici’nin cayma hakkını kullanması durumunda ilgili Ürün’ün anlaşmalı kargo firması olan Aras Kargo ile Alıcı ödemeli olarak İNTERNET SİTESİ’ne ücretsiz gönderimini sağlaması mümkündür.

Cayma hususundaki açık bildirim yukarıdaki iletişim adreslerimize, web talep formu, elektronik posta, telefon gibi araçlar ile yapılabilir. Bu hakkın kullanılması halinde, Ürün’ün tarafımıza gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi, (faturası kurumlar adına düzenlenen Ürün iadelerinde iade faturası kesilmelidir), ayrıca iade edilecek Ürünler’in kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak İNTERNET SİTESİ’ne iletilmesi gerekmektedir.

Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Tüketici, cayma hakkını kaybeder.

Tüketici’nin yukarıdaki belirtilen şartları süresinde ve usulunce yerine getirmesi durumunda, cayma bildiriminin İNTENET SİTESİ’ne ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli, Ürün’ü satın alırken kullanılan ödeme biçimine uygun olarak Tüketici’ye iade edilir. Ancak, cayma hakkının ürünlerin tamamı için kullanıldığı haller ile bir kısmı için kullanıldığı durumlarda İNTERNET SİTESİ ücretsiz kargo kampanyası ve/veya indirim asgari tutarının altına düşülmesi halinde, ilgili kampanya kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo bedeli ve indirim tutarının tamamı Tüketiciye iade edilecek tutardan mahsup edilerek Tüketici’den alınır. (Teslim-kargo ücreti tahsil edilmiş olunan hallerde bunun ücreti mahsup olunmamak sureti ile iade edilir); Tüketici’nin alışverişi neticesinde kazandığı bir hediye çeki vb. varsa tamamı iptal olunur, kullandığı (sanal/fiziki) hediye çeki vb. varsa bunun tutarının tamamı iade edilecek meblağdan mahsup edilerek geri alınır.

Bu hükümler, cayma hakkının kullanıldığı hallerin yanı sıra, ayıplı ürünler hariç ürün iadesinin söz konusu olduğu diğer tüm hallerde de aynen tatbik edilir. İNTERNET SİTESİ’nin, yine kanuna uygun cayma halleri ve diğer sipariş-Sözleşme iptallerinde Tüketici’den, tarafınca İNTERNET SİTESİ’nde kazanılmış ve/veya Ürün bedeli ödemesinde indirim vb. amaçla kullanılmış her türlü ödül puanı vb.nin parasal değerleri için (de) geçerli tahsil-mahsup hakları dahil akdi ve kanuni hak-yükümlülükleri ayrıca mevcut ve saklıdır.

İNTERNET SİTESİ’nde işlem güvenliği, bilgilerin korunması, gizliliği, işlenmesi-kullanımı ve ticari elektronik iletişimler ile ilgili hususlarda İNTERNET SİTESİ ve Tüketici için geçerli cari kurallar-şartlar aşağıdaki gibi Tüketiciye sunulmuştur. Tüketici dilediği her zaman bu konularda belirtilen iletişim araçları ile İNTERNET SİTESİNE ulaşarak danışabilir.

Yukarıda/aşağıda yer alan bilgilendirmeler ile Sözleşme’yi Tüketicinin İNTERNET SİTESİ’nde onaylayarak kabulünden sonra tüm sözleşmeler Tüketici’nin sipariş teyidi ile birlikte belirttiği e-posta (mail) adresine gönderilecektir; Tüketici cihazına kaydedip saklayarak her zaman erişebileceği gibi, ilgili yasalar çerçevesinde ve azami üç yıl süre ile İNTERNET SİTESİ nezdindeki sistemlerde muhafaza edileceklerdir.

SİPARİŞ-SÖZLEŞME DİĞER ÖN BİLGİLENDİRMELERİ

SATICI:
Unvanı  

Caftans

Adres:
Telefon:
Banka Hesabı:  

BANKA :

ŞUBE :

IBAN : TR

 

ALICI (TÜKETİCİ):
Adı,Soyadı/Ünvanı:
Adres:
Telefon:
E-Posta:

SİPARİŞ-SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, FİYATI, ÖDEME VE TESLİMAT KOŞULLARI

Ürünlerin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli/ Rengi, Birim Fiyat(lar)ı, Satış Bedeli ile Ödeme (tahsilat) Bilgileri ve Tüketici’nin bildirdiği teslim yeri dahil Teslimat Bilgileri aşağıda belirtildiği gibidir. Anlaşmalı kargo firmasının (Aras  Kargo), teslimatın yapılması istenen adrese yakın bir şubesi olmaması durumunda Ürün’ün bildirilen yakın bir diğer şubeden teslim alınması gerekmektedir. (Bu hususta Tüketici’ye gerekli bilgilendirme, e-posta/mail, SMS veya telefonla yapılacaktır). Teslimat ile ilgili diğer kurallar aşağıda belirtilmiştir.

ÜRÜN: ADET: TOPLAM:
Sipariş işlem ve gönderim ücretleri
ÖDEME TOPLAMI

 

TESLİMAT BİLGİLERİ:
Adı,Soyadı/Ünvanı:
Adres:
Telefon:
E-Posta:

 

FATURA BİLGİLERİ:
Adı,Soyadı/Ünvanı:
Adres:
Telefon:
E-Posta:

 

Sipariş konusu Ürün, yasal 30 günlük süre aşılmamak şartı ile Tüketici’ye/bildirdiği yukarıdaki adresteki üçüncü kişi/kuruluşa aşağıda belirtilen esaslarda teslim edilir.

SATICI, Ürünler’i, gönderileri için anlaşmalı kargo firması aracılığı ile göndermekte ve teslim ettirmektedir. Bu kargo firmasının Tüketici’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde, Tüketici’nın Ürünü, kargo firmasının, SATICI tarafından bildirilen yakın bir diğer şubesinden teslim alması gerekmektedir.

Stoklarda olan Ürünler, sipariş tarihinden itibaren, en geç üç (3) iş günü içerisinde kargoya teslim edilecek şekilde planlanır. Ancak, aynı sipariş içinde mağazalardan veya dış depo’dan tedarik edilecek Ürün’ler var ise yedi (7) iş günü içerisinde sipariş içerisindeki tüm ürünlerin kargoya teslim edilmesi planlanmaktadır. Belirtilen süreler alışveriş sepeti aşamasında Tüketici’ye bildirilmekte olduğu gibi siparişin tamamlanmasının ardından gönderilen bilgilendirici mail içerisinde de belirtilmektedir. Tahmini belirtilen işbu sürelerin uzaması halinde Tüketici SATICI tarafından ayrıca bilgilendirilecektir. Kargo Firmaları, SATICI’dan teslim aldığı gönderileri, uzaklıklarına göre değişmekle birlikte normal şartlar altında ortalama 2 (iki) iş günü içerisinde tüketicilere ulaştırmaktadır.

Genel olarak ve aksi açıkca belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) Tüketici’ye aittir. SATICI, satış anında yürüttüğü ve İNTERNET SİTESİ’nde şartlarını ilan ettiği kampanyalara bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını Tüketici’ye yansıtmayabilir.

Ürünlerin teslimatı sırasında Tüketici’nin adresinde bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda SATICI, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip ve temin etmek Tüketici’nin sorumluluğundadır. Ürün, Tüketici’den başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, bu kişi/kuruluşun adresinde bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde Tüketici’nın Ürün’ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün’ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de Tüketici’ye aittir.

Ürün’ü teslim alacak her kişi, teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün’de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde Ürün’ü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI herhangi bir mesuliyet kabul etmeyecektir.

Tüketici’nın Ürün’ü teslim almadan önce masraflar dahil satış bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI’ya tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde SATICI, tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün’ü teslim etmeyebilir.

Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI’ya ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep etmesi halinde, Ürün en geç 7 gün içinde Tüketici tarafından SATICI’ya iade edilir. Ürün bedelinin ödenmemesi Tüketici’nin Banka’ya haksız bir talimatından veya itirazından yahut bir kusurundan veya ihmalinden kaynaklanıyor ise kargo masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır. SATICI’nın iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve her halükarda saklıdır.

Tereddüte mahal vermemek bakımından; Tüketici’nın satış bedelini, bankalardan (finansman kuruluşları dahil) sahip olduğu kredi kartı, taksit kart v.b. ile ödediği hallerde, bu kartların tanıdığı tüm imkanlar doğrudan kartı veren kuruluşça sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve SATICI’nın bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları işbu Sözleşme’nin tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değildir, peşin satıştır. SATICI’nın kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları (taksitlerin ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep hakları dahil) ilgili mevuzat çerçevesinde mevcut ve saklıdır. Tüketici’nin temerrüdü durumunda yürürlükteki kanunların öngördüğü şekilde aylık oranda temerrüt faizi tatbik edilir.

Ürün’ün yasal azami süre olan 30 gün içinde Tüketici’ye teslimi zamanında teslimdir. Normal satış/teslimat koşulları dışındaki olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile yasal azami 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak Tüketici’yi mevcut iletişim bilgilerinden ulaşarak haberdar eder. Bu durumda Tüketici siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sona erene kadar bekleyebilir.

SATICI Sözleşme konusu Ürün’ü tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içinde Tüketici’yi açık biçimde ve aynı araçlardan biri ile bilgilendirerek sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. Tüketici söz konusu onayı verip vermemekte her bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni hükümler uygulanır.